Moje ime je Farah

MOJE IME JE FARAH / ADIM FARAH (2023-)

- SVE EPIZODE HD SA PREVODOM -

OPIS SERIJE:
Farah je 28-godišnja Iranka, dok je pre 6 godina bežala iz Irana u Francusku, morala je da se zaustavi u Istanbulu jer je saznala da je trudna, ali se Farin svet preko noći okreće naglavačke, svedok je ubistva koje je počinio mafija na mestu koje odlazi da očisti i upoznaje Tahira Lekeziza. Farah, po cenu svog života, čisti scenu ne ostavljajući tragove. Međutim, pošto je ona očevidac ubistva, mafija želi da ona bude ubijena i taj zadatak je dat Tahiru. Tahir je usamljeni čovek koji je odrastao uz vođu mafije. Stvari postaju još teže za Farah kada se ispostavi da je pokojnik bio policajac, Tahir i Farah će biti testirani emocijama koje ne mogu da izbegnu u ovoj dilemi život ili smrt.

Moje ime je Farah - 01 epizoda HD
Moje ime je Farah - 02 epizoda HD
Moje ime je Farah - 03 epizoda HD
Moje ime je Farah - 04 epizoda HD
Moje ime je Farah - 05 epizoda HD
Moje ime je Farah - 06 epizoda HD
Moje ime je Farah - 07 epizoda HD
Moje ime je Farah - 08 epizoda HD
Moje ime je Farah - 09 epizoda HD
Moje ime je Farah - 10 epizoda HD
Moje ime je Farah - 11 epizoda HD
Moje ime je Farah - 12 epizoda HD
Moje ime je Farah - 13 epizoda HD
Moje ime je Farah - 14 epizoda HD
Moje ime je Farah - 15 epizoda HD
Moje ime je Farah - 16 epizoda HD
Moje ime je Farah - 17 epizoda HD
Moje ime je Farah - 18 epizoda HD
Moje ime je Farah - 19 epizoda HD
Moje ime je Farah - 20 epizoda HD
Moje ime je Farah - 21 epizoda HD
Moje ime je Farah - 22 epizoda HD
Moje ime je Farah - 23 epizoda HD
Moje ime je Farah - 24 epizoda HD
Moje ime je Farah - 25 epizoda HD
Moje ime je Farah - 26 epizoda HD
Moje ime je Farah - 27 epizoda HD - Kraj

Post a Comment

DoodStream - Upload videos share & make money