Moja slatka laz

MOJA SLATKA LAŽ / BENIM TATLI YALANIM (2019)

- SVE EPIZODE HD SA PREVODOM -

OPIS SERIJE:
Nakon što ga je žena napustila, Nejat je sam podigao svoju ćerku Kayru. Voli je najviše na svetu, čuva i štiti od svega što je loše. Dok je devojčica bila mala, lako se nosio sa svime, ali devojčica odrasta i počinje da postavlja pitanja o svojoj majci. Neyat, kako ne bi uznemirio Kayru, reći će joj slatku laž. Naime, piše joj pisma u ime njene majke. Jednog dana Kayra insistira da se vidi sa majkom. Neyat je u problemu, i u tom trenutku pojavljuje se šarmantna Suna. Suna, pomažući očajnom ocu i devojčici koja želi da vidi svoju majku, nalazi se u središtu igre, koja će joj promeniti ceo život.

Moja slatka laz - 01 epizoda
Moja slatka laz - 02 epizoda
Moja slatka laz - 03 epizoda
Moja slatka laz - 04 epizoda
Moja slatka laz - 05 epizoda
Moja slatka laz - 06 epizoda
Moja slatka laz - 07 epizoda
Moja slatka laz - 08 epizoda
Moja slatka laz - 09 epizoda
Moja slatka laz - 10 epizoda
Moja slatka laz - 11 epizoda
Moja slatka laz - 12 epizoda
Moja slatka laz - 13 epizoda
Moja slatka laz - 14 epizoda
Moja slatka laz - 15 epizoda
Moja slatka laz - 16 epizoda
Moja slatka laz - 17 epizoda
Moja slatka laz - 18 epizoda
Moja slatka laz - 19 epizoda
Moja slatka laz - 20 epizoda
Moja slatka laz - 21 epizoda
Moja slatka laz - 22 epizoda
Moja slatka laz - 23 epizoda
Moja slatka laz - 24 epizoda
Moja slatka laz - 25 epizoda
Moja slatka laz - 26 epizoda
Moja slatka laz - 27 epizoda
Moja slatka laz - 28 epizoda - Kraj

Post a Comment

DoodStream - Upload videos share & make money