Pokucaj na moja vrata

POKUCAJ NA MOJA VRATA / SEN CAL KAPIMI (2020-2021)

- SVE EPIZODE HD SA PREVODOM -

OPIS SERIJE:
"Sen Çal Kapımı" pratit će priču o Edi Yıldız (Hande Erçel), koja je sve svoje nade vezala za sticanje obrazovanja, sve dok njene nade nije prerezao Serkan Bolat (Kerem Bürsin), koji ju je lišio stipendije za studiranje u inostranstvu. Serkan zatim dolazi sa predlogom Edi da se pretvaraju da su vereni dva meseca i da će joj vratiti stipendiju. Iako će Eda prvo odbiti njegov predlog kada se okolnosti promene biće prinuđena da pristane. Dok se budu pretvarali da su vereni njihov odnos će postajati strastven i učiniće da zaborave istinu.Otkriće da je uprkos tome što je ljubav teška, zadivljujuća je.

Pokucaj na moja vrata - 01 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 02 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 03 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 04 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 05 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 06 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 07 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 08 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 09 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 10 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 11 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 12 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 13 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 14 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 15 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 16 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 17 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 18 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 19 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 20 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 21 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 22 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 23 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 24 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 25 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 26 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 27 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 28 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 29 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 30 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 31 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 32 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 33 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 34 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 35 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 36 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 37 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 38 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 39 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 40 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 41 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 42 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 43 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 44 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 45 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 46 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 47 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 48 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 49 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 50 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 51 epizoda HD
Pokucaj na moja vrata - 52 epizoda HD - Kraj

Post a Comment

DoodStream - Upload videos share & make money