Moja leva strana

MOJA LEVA STRANA / SOL YANIM (2020-2021)

- SVE EPIZODE HD SA PREVODOM -

OPIS SERIJE:
Nova turska serija 'Moja lijeva strana' (Sol Yanim, 2020.) ljubavna je priča o dvoje mladih ljudi koji su stvoreni jedno za drugo, ali dolaze iz različitih svjetova. Mladi studenti Sera (Özge Yağiz) i Selim (Tolga Mendi) već pri prvom susretu na fakultetu osjete nevjerojatnu privlačnost. Dok se lijepa Sera bori sa siromaštvom, a zgodni Selim uživa u velikom bogatstvu, oboje su obilježeni emocionalnom traumom koju je uzrokovala smrt njihovih najbližih. Glavne uloge pripale su mladim turskim glumcima Özge Yağiz, koja se proslavila ulogom u seriji 'Zakletva' (Yemin) i Tolgi Mendiju, kojeg je proslavila uloga u seriji 'Heart of the Wind'.

Moja leva strana - 01 epizoda HD
Moja leva strana - 02 epizoda HD
Moja leva strana - 03 epizoda HD
Moja leva strana - 04 epizoda HD
Moja leva strana - 05 epizoda HD
Moja leva strana - 06 epizoda HD
Moja leva strana - 07 epizoda HD
Moja leva strana - 08 epizoda HD
Moja leva strana - 09 epizoda HD
Moja leva strana - 10 epizoda HD
Moja leva strana - 11 epizoda HD
Moja leva strana - 12 epizoda HD
Moja leva strana - 13 epizoda HD
Moja leva strana - 14 epizoda HD
Moja leva strana - 15 epizoda HD
Moja leva strana - 16 epizoda HD
Moja leva strana - 17 epizoda HD
Moja leva strana - 18 epizoda HD
Moja leva strana - 19 epizoda HD
Moja leva strana - 20 epizoda HD
Moja leva strana - 21 epizoda HD
Moja leva strana - 22 epizoda HD
Moja leva strana - 23 epizoda HD
Moja leva strana - 24 epizoda HD
Moja leva strana - 25 epizoda HD
Moja leva strana - 26 epizoda HD
Moja leva strana - 27 epizoda HD
Moja leva strana - 28 epizoda HD
Moja leva strana - 29 epizoda HD
Moja leva strana - 30 epizoda HD
Moja leva strana - 31 epizoda HD
Moja leva strana - 32 epizoda HD
Moja leva strana - 33 epizoda HD
Moja leva strana - 34 epizoda HD
Moja leva strana - 35 epizoda HD
Moja leva strana - 36 epizoda HD
Moja leva strana - 37 epizoda HD
Moja leva strana - 38 epizoda HD
Moja leva strana - 39 epizoda HD
Moja leva strana - 40 epizoda HD - Kraj

Post a Comment

DoodStream - Upload videos share & make money